Jaa tähän ketjuun paras ranta missä olet tähän astisista reissuista käynyt. Kuvat ovat tervetulleita ja samoin nimi sekä sijainti.
Mikäli haluat niin voit aloittaa myös oman ketjun rannalle tai voidaan tarvittaessa hieman jakaa tätä ketjua!
Jaa tähän ketjuun paras ranta missä olet tähän astisista reissuista käynyt. Kuvat ovat tervetulleita ja samoin nimi sekä sijainti.
Mikäli haluat niin voit aloittaa myös oman ketjun rannalle tai voidaan tarvittaessa hieman jakaa tätä ketjua!
Meidän reissuilla ehkä paras tähän astisista on ollut Kosin Paradise Beach jonne ollaan menty autolla.
Kosilla on ihan hyvä ranta muutenkin ja yleensä oltu Strandin kohdalla.
3 viestiä erotettiin uuteen ketjuun: Keskustelua Palstat.fi tunnuksista