Meillä on mahtava botti nimeltä @robotti - hän on lähestynyt varmaan sinua jo yksityisviestillä. Sivupalkissa postilaatikosta löytyy mahdollisesti Robotin laittama viesti
Sorry, mutta mulle ei ihan auennut, miten se robotti saadaan aloittamaan opastus. Tähän alle kirjoitin @robotti aloita opastus, mutta ei mitään. Samoin yritin jo sitä myös chat-ikkunassa, muttei papukaijamerkkiä…kiitos jo etukäteen avusta!
Huonosti sujuu mulla @robotin kanssa. Olen kuitenkin jo luonut oman ketjun, olen nimittäin pulassa, apuja Kreikkaan työhön tarvitaan, koska jos taloudellisesti se ei kannata, niin vapautan työpaikan muille haettavaksi. Eli ei päivänpäälle, mutta muutaman viikon sisään olisi hyvä saada selko, onko tämä mahdollisuus minulle se oikea.
En vielä ymmärrä mitään noista hästägeistä (en muutenkaan ole niitä missään käyttänyt) ja johonkin onnistuin survaisemaan oman ketjuni. Onkohan se ihan väärässä paikassa? Pitääkö poistaa ja siirtää muualle? Miten ne hästägit?
Kiitos jo etukäteen avusta. Mulla on aina näitä vaikeuksia, mutta sisulla on aina selvitty. Pyydän anteeksi jo etukäteen tyhmiä kysymyksiä, kun en ruudusta löydä oikeita kohtia…
Aloittaa interaktiivisen opastuksen kahdenkeskisesti yksityisviestillä. {name-of-tutorial} voi olla yksi seuraavista: opastus, edistynyt opastus.
@robotti heitä 2d6
3, 6
@robotti sitaatti
Naisen työala tulevaisuudessa on laaja, hänen tehtävänsä tärkeä. Mitä vuosisadat, vuosituhannet ovat rikkoneet ja laiminlyöneet, se kaikki tulee hänen korjata ja parantaa. — Minna Canth
Robotin kanssa tosiaan pääosin privana keskustellaan ja hän aloittaa ns. opetusketjun. Se ei ole mitenkään pakollinen ja foorumin käytön oppii ihan opettelemalla. Hyvin olitkin ketjun jo saanut aikaan ja tervetuloa vain Kreikassa.net foorumin pariin ja muiden samanhenkisten Kreikasta kiinnostuneiden pariin.