Opettele foorumin käyttöä @robotti botin kanssa!

Meillä on mahtava botti nimeltä @robotti - hän on lähestynyt varmaan sinua jo yksityisviestillä. Sivupalkissa postilaatikosta löytyy mahdollisesti Robotin laittama viesti

Mikäli näin ei ole käynyt niin voit lähettää robotille yksityisviestin! Näin voit aloittaa opastuksen.

Robotti tarjoaa kaksi eri opastusta sinulle jossa opit käyttämään foorumia.

Tällä komennolla voit aloittaa perusopastuksen:

@robotti aloita opastus

Sitten kun olet käynyt “peruskurssin” voit aloittaa edistyneen opastuksen tällä komennolla.

@robotti aloita edistynyt opastus

Opastus on suomeksi ja sillä oppii tämän Discourse foorumin temput tosi hyvin!

Viimeksi muokannut @marko 2025-04-12T08:15:35Z

Moi! Jos haluat tietää mitä osaan, sano @robotti apua.

No moi @robotti!

Kerro toki mitä osaat: @robotti apua

Osaan tällä hetkellä tehdä seuraavia asioita:

@robotti aloita {name-of-tutorial}

Aloittaa interaktiivisen opastuksen kahdenkeskisesti yksityisviestillä. {name-of-tutorial} voi olla yksi seuraavista: opastus, edistynyt opastus.

@robotti heitä 2d6

:game_die: 3, 6

@robotti sitaatti

:left_speech_bubble: Jos Suomessa juodaankin jokunen Koskenkorva liikaa, on siihen hyvä syy: paljon muuta tekemistä ei löydy. — Linus Torvalds

@robotti ennustus

:crystal_ball: Voit laskea sen varaan

@robotti aloita opastus

Hei Marko!

Sorry, mutta mulle ei ihan auennut, miten se robotti saadaan aloittamaan opastus. Tähän alle kirjoitin @robotti aloita opastus, mutta ei mitään. Samoin yritin jo sitä myös chat-ikkunassa, muttei papukaijamerkkiä…kiitos jo etukäteen avusta!

Moi! Jos haluat tietää mitä osaan, sano @robotti apua.

@robotti apua ja kun viestin pitää olla vähintään 20 merkkiä, niin siksi tämä lisäteksti.

No, ei auttanut. Yritetään 20 merkin vähintään loppuun. @robotti auta.

No, ei auttanut. Yritetään 20 merkin vähintään loppuun. @robotti apua.

Robotti on varmaan sinulle laittanut priva viestiä:

Löydät omasi tuolta: Kreikassa.net - Kreikassa.net

Voit aloittaa tuolla Uusi viesti kohdassa uuden keskustelun Robotin kanssa.

No, ei auttanut. Yritetään 20 merkin vähintään loppuun. @robotti apua.

Hei,

Huonosti sujuu mulla @robotin kanssa. Olen kuitenkin jo luonut oman ketjun, olen nimittäin pulassa, apuja Kreikkaan työhön tarvitaan, koska jos taloudellisesti se ei kannata, niin vapautan työpaikan muille haettavaksi. Eli ei päivänpäälle, mutta muutaman viikon sisään olisi hyvä saada selko, onko tämä mahdollisuus minulle se oikea.

En vielä ymmärrä mitään noista hästägeistä (en muutenkaan ole niitä missään käyttänyt) ja johonkin onnistuin survaisemaan oman ketjuni. Onkohan se ihan väärässä paikassa? Pitääkö poistaa ja siirtää muualle? Miten ne hästägit?

Kiitos jo etukäteen avusta. Mulla on aina näitä vaikeuksia, mutta sisulla on aina selvitty. Pyydän anteeksi jo etukäteen tyhmiä kysymyksiä, kun en ruudusta löydä oikeita kohtia…

Kerro toki mitä osaat: @robotti apua

Osaan tällä hetkellä tehdä seuraavia asioita:

@robotti aloita {name-of-tutorial}

Aloittaa interaktiivisen opastuksen kahdenkeskisesti yksityisviestillä. {name-of-tutorial} voi olla yksi seuraavista: opastus, edistynyt opastus.

@robotti heitä 2d6

:game_die: 3, 6

@robotti sitaatti

:left_speech_bubble: Naisen työala tulevaisuudessa on laaja, hänen tehtävänsä tärkeä. Mitä vuosisadat, vuosituhannet ovat rikkoneet ja laiminlyöneet, se kaikki tulee hänen korjata ja parantaa. — Minna Canth

@robotti ennustus

:crystal_ball: Voit laskea sen varaan

Robotin kanssa tosiaan pääosin privana keskustellaan ja hän aloittaa ns. opetusketjun. Se ei ole mitenkään pakollinen ja foorumin käytön oppii ihan opettelemalla. Hyvin olitkin ketjun jo saanut aikaan ja tervetuloa vain Kreikassa.net foorumin pariin ja muiden samanhenkisten Kreikasta kiinnostuneiden pariin.

1 tykkäys

Hei Marko,

Mukava foorumi ja mukavaa, kun olet apuna.

Onko tämä oikea paikka löytää suomalaisia, jotka ovat jo töissä Kreikassa?

Tästä kannattanee tehdä ihan oma ketju tuonne Kreikka alueelle.